صنایع رنگ و رزین آرکو Arko

صنایع رنگ و رزین آرکو  در سال ۱۳۶۶ تاسیس گردید و بعنوان اولین کارخانه سازنده بتونه سنگی استاندارد در شمالغرب کشور فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت هم اکنون با تولید اولین بتونه سنگی استاندارد در ایران رقیبی جدی برای محصولات مشابه خارجی می باشد و با تولید پوششهای تعمیری اتومبیلی (انواع بتونه، رنگ ، آستر ، لاک ، هاردنر و …) و رنگ های صنعتی ، توانسته بازار داخلی کشور را تحت پوشش قرار دهد.

آزمایشگاههای کنترل کیفی و تحقیقاتی شرکت صنایع رنگ آرکو یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاههای رنگسازی در کشور بوده که با تکیه بر دانش فنی متخصصان مجرب و کارآزموده خود و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی نوین و جدیدترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا، قادر به تولید انواع رنگها و پوششهای صنعتی و تخصصی می باشد.

صنایع رنگ و رزین آرکو طی تولید رنگ و بتونه سنگی و کلیه پوششهای اتومبیلی، در سال ۱۳۹۰ اقدام به ساخت واحد تولید رزین سازی خود نمود و با استفاده از متخصصان زبده ایرانی و تکنیک روز دنیا موفق به تولید انواع رزین های پلی استر غیر اشباع جهت ساخت انواع خمیر و بتونه سنگی و انواع رزین های اکریلیک پلی اورتان و رزین آلکیدی شد و توانست به خودکفایی کامل برسد و وابستگی خود را به کشورهای دیگر قطع نماید.

صادرات محصولات آرکو

با توجه به استقبال کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) نظیر روسیه، قزاقستان، جمهوری داغستان، قرقیزستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان، تاجیکستان و استانهای جنوبی روسیه از محصولات شرکت صنایع رنگ آرکو، این شرکت در صدد برآمد تا دفتر مرکزی خود را در شهر آلماتی قزاقستان تاسیس نماید. همچنین فعالیت صادراتی آرکو به کشورهای نامبرده محدود نبوده و در حال حاضر به کشور های امارات متحده عربی، یمن، عمان، عراق و آفریقای جنوبی نیز گسترش یافته است.

این شرکت با داشتن گواهینامه های استاندارد اروپایی از لحاظ کیفیت و کمیت، توانایی صادرات و رقابت با انواع  محصولات اروپایی را داشته و توانسته عنوان صادر کننده نمونه را به خود اختصاص دهد و امید دارد با تعامل هوشمندانه گامهای استواری برای اعتلای این صنعت و کشور عزیزمان بردارد.

دیدگاه ها 1

یک دیدگاه در “صنایع رنگ و رزین آرکو Arko”

    بازرگانی کمال

    صنایع رنگ و رزین آرکو Arko