بازرگانی کمال صاحب برند اس آ اس SAS که خود شامل رنگ اتومبیلی اس آ اس، پولیش واکس اس آ اس، آستر پلاستیک اس آ اس، بتونه سنگی اس آ اس، تینر همه کاره اس آ اس، رزین سنگ اس آ اس و نوار چسب ها در ابعاد و اوزان متفاوت و همچنین پخش کننده برندهای مطرح ایرانی و خارجی همچون رنگ خوش کحالی ، پی کی pk ، جلاسنج، فرمول 1، آرکو، اپکس، باژاک، پرفیکس، تماشا، تهران نوژن، جنرال و بسیاری از برندهای دیگر باشد.

بازرگانی کمال در تمامی سالیان فعالیت خود توانسته با بهره از تکنولوژی های روز دنیا دست به تولید انواع رنگ های پوششی بدنه اتومبیل با برند اس آ اس بزند، که کیفیت و قیمت مناسب آن در بازار ایران قابل رقابت است. همچنین با دارابودن نمایندگی فعال از برند خوش کحالی و پخش مناسب این برند، جایگاه ویژه در میان شرکت های پخش کننده رنگ اتومبیل ایران داشته باشد.

بازرگانی کمال، نامی خوش در صنعت رنگ اتومبیل و پوشش های عایق رنگ ، توانسته در چند سال اخیر در این بازار بدرخشد. در این راستا بر آن شدیم تا خدمات خود را گسترش داده و به صورت آنلاین درآوریم. در کنار استادکاران و صنعت گران عزیز هستیم، تا بتوانیم علاوه بر خدمت رسانی در سراسر کشور، گامی نو در این صنعت ایفا کنیم. امیدوارم همچون گذشته در کنار ما باشید.

شماره های تماس : 09368603088 – 02165405500

برای سفارش تلفنی لطفا در ساعات 8 تا 17 روزهای شنبه تا پنج شنبه، به غیر از روزهای تعطیل تماس حاصل بفرمایید.

خرید رنگ ماشین ایرانی و خارجی