برند واکو Vako و محصولات آن

برند واکو Vako و محصولات آن

صنایع رنگ اطلس فام، شرکتی پویاست که کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده تا بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

با افتخار مدعی هستیم که این شرکت به عنوان یکی از بـرتـریـن و پـر افتخار ترین تولید کنندگان رنگ خودرو،  رنگ اسپری،محصولات مخصوص چوب، بتونه سنگی، آنتی گریول ، انواع خمیر درزگیر،  تینر  و حلال های تخصصی شناخته شده و این جایگاه را از زمان معرفی خود از سال 1390 حفظ کرده است.

رنگ فوری چوب واکو

رنگ فوری چوب واکو

این محصول بر پایه الکید رزین و نیترات سلولز از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای کلیه شرایط آب و هوایی ساخته شده است. از ویژگی های این محصول خشک شدن سریع، پوشش بالا، غلظت زیاد، انعطاف پذیری، چسبندگی عالی ، دوام و براقیت خوب می باشد کاربرد و روش استفاده این محصول جهت ایجاد سطح صاف بر روی سطوح استفاده می شود.

قبل از استفاده از رنگ رویه، سطح چوب و یا هر سطح دیگر بوسیله بتونه فوری و سیلر فوری آماده سازی شده و سطح عاری از گرد و غبار و چربی شده و بوسیله قلم مو و یا پیستوله به سطح مورد نظر اعمال گردد.

 

کیلر فوری چوب واکو

کیلر فوری چوب واکو

این محصول بر پایه رزین آلکید و نیترات سلولز از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای کلیه شرایط جوی و محیطی ساخته شده است. از ویژگی های این محصول خشک شدن سريع ، غلظت بالا ، انعطاف پذیری ، چسبندگی ، دوام و براقیت عالی می باشد کاربرد و روش استفاده این محصول جهت ایجاد جلای براق بر روی سطوح استفاده می گردد.

 توجه شود که قبل از اعمال این محصول سطح مورد نظر بتونه کاری و یا سیلر کاری شده و بعد از سمباده زدن سطح عاری از گرد و غبار و چربی باشد. کلیر را با مقدار دلخواه از تینر فوری اطلس فام مخلوط کرده و بوسیله قلم مو و یا پیستوله استفاده گردد.

 

نیم پلی استر براق و مات چوب واکو

نیم پلی استر براق چوب واکو

نیم پلی استر براق

 این محصول بر پایه الکید رزین و اوره فرمالدئید برای کلیه شرایط جوی و محیطی از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. از ویژگیهای این محصول خشک شدن سریع ، دوام ، چسبندگی و براقیت عالی ، مقاوم در برابر سایش و ضربه می باشد کاربرد و روش استفاده به عنوان لاک مقاوم در برابر سایش و ضربه و براق بر روی سطوح اعمال می گردد ابتدا به سطوح مورد نظر بتونه فوری و یا سیلر فوری زده و سنباده زده سپس نیم پلی استر براق را با نسبت ( 10 حجم نیم پلی استر و یک حجم هاردنر نیم پلی استر) مخلوط نموده و بوسیله قلم مو یا پیستوله استفاده نمایید.

 

نیم پلی استر مات

این محصول بر پایه الکید رزین و اوره فرمالدئید برای کلیه شرایط آب و هوایی و از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. از ویژگیهای این محصول خشک شدن سریع ، دوام چسبندگی و مقاومت سایش و ضربه و مات بودن آن است کاربرد و روش استفاده به عنوان لاک مقاوم در برابر سایش و ضربه و جهت ایجاد سطح مات برای سطوح اعمال می گردد ابتدا بایستی سطح با استفاده از بتونه فوری و سیلر فوری آماده شده و سنباده زده شود و پس از تمیز کردن سطح مورد نظر نیم پلی استر مات را با 10 درصد هاردنر نیم پلی استر مخلوط نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال نمایید.

 

نیم پلی استر سفید و مشکی چوب واکو

 

نیم پلی استر سفید و مشکی چوب واکو

این محصول بر پایه الکید رزین و اوره فرمالدئید برای کلیه شرایط آب هوایی و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از ویژگی های این محصول خشک شدن سریع ، دوام، چسبندگی ، براقیت و مقاومت در برابر سایش و ضربه می باشد کاربرد و روش استفاده به عنوان رنگ نهایی و براق و مقاوم در برابر ضربه و سایش بر روی سطوح اعمال می گردد.

 جهت استفاده رنگ نیم پلی استر  را با 10 درصد هاردنر نیم پلی استر مخلوط نموده و بر روی سطحی که قبلا آماده شده و عاری از گرد و غبار و چربی می باشد بوسیله قلم مو و یا پیستوله اعمال می گردد.

 

سیلر فوری چوب واکو

سیلر فوری چوب واکو

این محصول بر پایه رزین آلکید و نیترات سلولز از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای کلیه شرایط جوی و محیطی ساخته شده است. از ویژگی های این محصول خشک شدن سريع ، غلظت بالا ، انعطاف پذیری ، چسبندگی ، دوام و سنباده خوری عالی می باشد

جهت ایجاد سطح صاف و پرکردن خلل و فرج ، سیلر  را با تینر فوری واکو مخلوط نموده و روی سطح مورد نظر اعمال نمائید، پس از خشک شدن سنباده زده و  سطح صاف بدست خواهد آمد.

بتونه سنگی مخصوص چوب واکو

بتونه سنگی مخصوص چوب واکو

این محصول دو جزئی و بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع تهیه شده است و جهت پر کردن، هم تراز کردن و موج گیری منافذ موجود روی سطوح چوب و سنگی به کار می رود .

طرز استفاده : سطح مورد نظر را کاملا تمیز نموده و سپس برای هر 100 گرم بتونه 2 الی 2/5  گرم هاردنر اضافه کرده و خوب مخلوط کنید و با لیسه روی سطح اعمال نمایید.

ویژگی ها : از ویژگی های این محصول زمان خشک شدن سریع، چسبندگی و انعطاف پذیری عالی و قابلیت سنباده خوری خشک را می توان نام برد.

 

بتونه فوری مخصوص چوب

بتونه فوری مخصوص چوب

مشخصات فنی : این محصول بر پایه الکید رزین و نیترات سلولز  از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای کلیه شرایط آب و هوایی ساخته شده است.

از ویژگی های این محصول خشک شدن سریع، غلظت بسیار بالا، چسبندگی، دوام و سنباده خوری عالی می باشد.

توجه: سطح مورد نظر را سنباده زده و پس از پاک نمودن گرد و غبار  و برای بدست آوردن سطحی صاف بتونه فوری را اعمال نموده و با سنباده زدن سطح یکدست و صاف حاصل خواهد شد.

انبارداری: در محیط سرپوشیده ، خشک و دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

دیدگاه ها 6

6 replies on “برند واکو Vako و محصولات آن”

    رضا افشاری

    سلام وقت بخیر
    اینجانب رضا افشاری فوق لیسانس صنایع چوب دارای اموزشگاه صنایه چوب و رنگ و کارگاه رنگ به صورت تخصصی
    اجرای کلیه سازهای چوبی در استان خراسان رضوی.
    میخواهم با اجرای رنگ شما در کارهای خودم با مشخصاتی که ذکر کردین کیفت کار را بیشتر کنم.
    بیشتر از ده سال با رنگ پارس اشن کار میکنم که این اواخر کیفت رنگ این کارخانه پایین امده.
    چطوری میتوانم رنگ شما را تهیه کنم سپاسگزارم.

    بازرگانی کمال

    سلام جناب افشاری عزیز
    میتونید با شماره واحد فروش تماس بگیرید، راهنماییتون میکنه:
    02165405500
    02165405522

    سلامممم

    وقتی می‌خواهیم ماشین بخریم اولین نکته‌ای که مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی خودرو است. اولویت دوم برای خریداران، مشخصات فنی شامل قدرت موتور، عملکرد گیربکس و… قرار دارد. سپس نوبت به امکانات و تجهیزات می‌رسد. و در نهایت به انتخاب رنگ می‌رسیم.

    بازرگانی کمال

    برند واکو Vako و محصولات آن

    فاطمه

    سلام مارک vako برای کدوم کشور هست

    بازرگانی کمال

    سلام وقت بخیر ، تولید داخلیه